You are here: Home1 / හදිසි අනතුරු වන්දි හා නිවාඩු...
හදිසි අනතුරු නිවාඩු අනුමත කරගැනීම
- හදිසි අනතුරු නිවාඩු අයදුම් කිරීම සඳහා වෛද්ය පරීක්ෂණ මණ්ඩලය වෙත යොමු කිරීමෙන් පසු අදාල වාර්තාවේ සත්ය පිටපත්ද සමඟ දෙපාර්තමේන්තු ප්රධානියා මඟින් ප්රධාන ලේකම් වෙත හදිසි අනතුරු නිවාඩු අනුමැතිය සඳහා ඉදිරිපත් කිරීම.
හදිසි අනතුරු වන්දි ඉල්ලුම් කිරීම
- හදිසි අනතුරට ලක් වූ නිලධාරියා සම්බන්ධ තොරතුරු සම්පූර්ණ කරන ලද අයදුම්පත හා අදාළ ලේඛන ආයතන ප්රධානියා මඟින් අමාත්යංශ, දෙපාර්තමේන්තු ප්රධානියාගේ නිර්දේශ සහිතව ප්රධාන ලේකම් වෙත එවීම.
අවශ්ය අයදුම්පත් හා ලිපි ලේඛන
- හදිසි අනතුරු වන්දි ඉල්ලීම් ලිපිය
- අයදුම්පත (රා.ප.ච. 22/93 – රාජකාරියේ යෙදී සිටියදී තුවාල ලබන රාජ්ය නිලධාරීන්ට වන්දි ගෙවීම)
- දෙපාර්තමේන්තු ප්රධානියාගේ වාර්තාව
- අනතුර සම්බන්ධ මූලික විමර්ශන වාර්තාව
- පොදු 142 වෛද්ය පරීක්ෂණ මණ්ඩල වාර්තා 1 හා 11
- වෛද්ය සහතික
- පොලිස් වාර්තාව
- පත්වීම් ලිපිය
- මීට පෙර හදිසි අනතුරු වන්දි මුදලක් ලබා නොගත් බවට දිව්රුම් ප්රකාශය
- අනතුර සිදුවූ දිනට පෙර මාසයේ වැටුප් විස්තරය
- ජාතික හැඳුනුම්පතේ පිටපතක්
- ප්රධාන ලේකම් විසින් අදාල ලිපි ලේඛන පරීක්ෂා කර බලා වන්දි මණ්ඩලය වෙත යොමු කිරීම
- වන්දි මණ්ඩලයේ ලේකම් විසින් අදාල අයදුම්පත් හා ලිපි ලේඛන පරීක්ෂා කර ලබා ගන්නා තීරණය ප්රධාන ලේකම් වෙත යොමූ කිරීමෙන් අනතුරුව අදාළ ආයතනය වෙත දැනුම් දීම.
Scroll to top